Infolinka:
online
778 515 333
Stávající zákazníci volejte na +420 222 999 900

FAQ

Často kladené otázky
Mohu satelitní vysílání FreeSAT využít i já?
Satelitní vysílání FreeSAT má pokrytí na celém území ČR. Každá adresa využívání služeb je ověřena v rámci technického šetření před instalací.

Za jak dlouho můžu začít služby freeSAT využívat?
Záleží na Vaší domluvě s technikem a Vašich časových možnostech. V praxi je průměrná instalační doba 2 – 3 dny, nicméně záleží na Vaší domluvě s technikem.

Bude se mi cena služby freeSAT navyšovat po ukončení smlouvy na dobu určitou?
Smlouva se uzavírá na dobu určitou 24 měsíců. Poté plynule přechází smlouva na dobu neurčitou s tím, že je Vám garantována cena služby po celou dobu využívání.

Garantuje freeSAT stálost frekvencí a pozic programových stanic?
Zákazníkům, kteří využívají přijímač přímo od společnosti freeSAT, samozřejmě zaručujeme stálost frekvencí i daných pozic programových stanic.

Kde najdu seznam frekvencí a návody?
Seznam frekvencí, všeobecné podmínky, návody k přijímačům a k CI+ modulu naleznete zde: Dokumenty ke stažení

Na kolika televizorech maximálně mohu satelitní vysílání freeSAT sledovat?
Maximální počet televizí není omezen. Maximálně můžete mít až 4TV na jednu smlouvu přičemž počet smluv omezen není. Provádíme i větší instalace například do bytových a panelových domů, tyto instalace řešíme individuálně.

Co dělat, když mám dotaz či problém technického rázu?
Jsme Vám plně k dispozici na naší infolince pro stávající zákazníky 222 999 900, kde s Vámi jakýkoliv dotaz rádi vyřešíme. Na tuto zákaznickou podporu se dovoláte 7 dní v týdnu.

Jak postupovat v případě, že se mi porouchá přijímač, který mám od freeSAT v měsíčním pronájmu?
Postačí nás zkontaktovat na naší zákaznické podpoře a poté je Vám do 72 hodin kurýrem doručen nový, již přednastavený přijímač.

Budu platit společnosti freeSAT nějaké aktivační či servisní poplatky?
Hradíte pouze měsíční poplatek za využívání satelitního vysílání freeSAT, případně měsíční poplatek za pronájem přijímače. Žádné další poplatky neúčtujeme.

Jakým způsobem lze hradit službu satelitního vysílání freeSAT?
Platbu lze nastavit formou složenky, přes SIPO, bankovním převodem. Doporučujeme zvolit variantu inkasa z Bú – v kombinaci s nastavením elektronického vyúčtování se měsíční platba za službu freeSAT snižuje o 15 Kč. Platbu lze také nastavit formou složenky, přes SIPO, bankovním převodem.

Musím službu satelitního vysílání freeSAT hradit pouze měsíčně?
Platbu lze hradit měsíčně, pololetně nebo ročně.

Má společnost freeSAT v nabídce i variantu satelitního kompletu, který „cestuje“ se mnou?
Samozřejmě máte možnost tvz. „Kempingové sady“, která je určena především pro ty, kteří často cestují a mají k dispozici přenosný televizor. Více informací Vám rádi podáme na naší zákaznické infolince 778 515 333.

Je možné nastavit pozastavení služeb freeSAT na určitou dobu v roce?
Pozastavit službu lze až na tři po sobě jdoucí měsíce. Tuto službu lze využít jedenkrát ročně.

Mám své satelitní vybavení na méně televizorů, než na kolik chci službu nastavit. Je možné od společnosti freeSAT získat přijímač a potřebné vybavení?
Kompatibilní přijímače a další potřebné vybavení lze samozřejmě u společnosti freeSAT zakoupit. Technik Vám v rámci instalace následně nejenom přetočí Vaší parabolu a naladí programy, ale i doinstaluje zbylé potřebné vybavení, které je třeba pro příjem.

Bude společnost freeSAT přidávat do programové nabídky nějaké další programové stanice?
Do programové nabídky neustále přidáváme nově zařazené programy. Tyto programy se naladí automaticky zákazníkům, kteří využívají přijímač od společnosti freeSAT.

Hodnocení této stránky: 3.97 Líbí