Infolinka:
online
778 515 333
Stávající zákazníci volejte na +420 595 694 310

FAQ

Často kladené otázky
Mohu satelitní vysílání Skylink využít i já?
Satelitní vysílání Skylink má pokrytí na celém území ČR. Každá adresa využívání služeb je ověřena v rámci technického šetření před instalací.

Za jak dlouho můžu začít služby Skylink využívat?
Záleží na Vaší domluvě s technikem a Vašich časových možnostech. V praxi je průměrná instalační doba 2 – 5 dní, nicméně záleží na Vaší domluvě s technikem.

Bude se mi cena služby Skylink navyšovat po ukončení smlouvy na dobu určitou?
Smlouva se uzavírá na dobu určitou 24 měsíců. Poté plynule přechází smlouva na dobu neurčitou. Cena je garantovaná po celou dobu závazku.

Garantuje Skylink stálost frekvencí a pozic programových stanic?
Zákazníkům, kteří využívají přijímač přímo od společnosti Skylink, samozřejmě zaručujeme stálost frekvencí i daných pozic programových stanic.

Kde najdu seznam frekvencí a návody?
Seznam frekvencí, všeobecné podmínky a návody vám rádi poskytneme na oficiálních stránkách podpory.

Na kolika televizorech maximálně mohu satelitní vysílání Skylink sledovat?
Maximálně můžete mít připojeny až 3TV (zařízení za 1Kč dáváme pouze dvě) na jednu smlouvu. Přičemž další 4TV nebo 4 zařízení můžete mít připojeny přes naši internetovou aplikaci ZDARMA. Provádíme i větší instalace například do bytových a panelových domů, tyto instalace řešíme individuálně.

Co dělat, když mám dotaz či problém technického rázu?
Jsme Vám plně k dispozici na naší infolince pro stávající zákazníky 222 999 900, kde s Vámi jakýkoliv dotaz rádi vyřešíme. Na tuto zákaznickou podporu se dovoláte 7 dní v týdnu.

Jak postupovat v případě, že se mi porouchá přijímač, který mám od Skylink v měsíčním pronájmu?
Postačí nás zkontaktovat na naší zákaznické podpoře a poté je Vám do 72 hodin kurýrem doručen nový, již přednastavený přijímač.

Budu platit společnosti Skylink nějaké aktivační či servisní poplatky?
Hradíte pouze měsíční poplatek za využívání satelitního vysílání Skylink, případně měsíční poplatek za pronájem přijímače. Žádné další poplatky neúčtujeme.

Jakým způsobem lze hradit službu satelitního vysílání Skylink?
Platbu lze nastavit formou složenky, přes SIPO, bankovním převodem.

Musím službu satelitního vysílání Skylink hradit pouze měsíčně?
Platbu lze hradit měsíčně, pololetně nebo ročně.

Má společnost Skylink v nabídce i variantu satelitního kompletu, který „cestuje“ se mnou?
Samozřejmě máte možnost tvz. „Kempingové sady“, která je určena především pro ty, kteří často cestují a mají k dispozici přenosný televizor. Více informací Vám rádi podáme na naší zákaznické infolince 778 515 333.

Bude společnost Skylink přidávat do programové nabídky nějaké další programové stanice?
Do programové nabídky neustále přidáváme nově zařazené programy. Tyto programy se naladí automaticky zákazníkům, kteří využívají přijímač od společnosti Skylink.

Hodnocení této stránky: 3.65 Líbí